GOSB Yönetim Merkezi Konferans Salonu’nda, bölgenin geleceğine yön verecek en önemli vizyon projelerinden biri olan "Atıksu Geri Kazanım Tesisi Bilgilendirme Toplantısı" düzenlendi. GOSB’un sürdürülebilirlik ve çevre vizyonunun en somut adımlarından biri olan projeye, bölgede faaliyet gösteren firmalar yoğun ilgi gösterdi.
Toplantının açılış konuşmasını gerçekleştiren GOSB Bölge Müdürü Kevser Uygur Oylumlu, sürdürülebilir su yönetiminin ve bu vizyon projesinin bölgenin sanayi geleceği için taşıdığı kritik öneme değindi. Ardından söz alan Su Yönetimi ve Çevre Müdürü Salih Kuru, projenin teknik detaylarını aktararak, atıksu geri kazanım süreçleri ve proses suyu kullanımına dair kapsamlı bir sunum gerçekleştirdi.
GOSB'un çevre dostu ve yenilikçi üretim altyapısını bir adım öteye taşıyan bu büyük yatırımın detayları, katılımcıların sorularının yanıtlandığı interaktif bir soru-cevap bölümüyle son buldu.
Geleceğin sanayi altyapısını bugünden inşa eden bu vizyoner buluşmaya katılarak sürdürülebilir bir geleceğe katkı sunan tüm firmalarımıza ve projede emeği geçen herkese teşekkür ederiz.